ეკოლოგიური პრობლემები
1. პროექტის სახელი: ეკოლოგიური პრობლემები
2. პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტის მიზანია ეკოლოგიური პრობლემების დანახვა და გადაჭრის გზების ძიება.
3. პროექტის ვრცელი აღწერა: . პროექტში მონაწილე ბავშვები მოიძიებენ მასალებს, წარადგენენ თავიანთ ნამუშევრებს (ნახატები, ინფორმაცია, ფოტომასალა) პრობლემების გადასაჭრელად ბავშვები ადგენენ პრობლემების ანალიზის სქემას (პრობლემა, გამომწვევი მიზეზები, გადაჭრის გზები) , აწყობენ ნახატების გამოფენას და ვიქტორინას.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასი: 8-9 წელი, 3 კლასი.
5. ვადები/ხანგრძლივობა: 1კვირა
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: გაკეთდეს ეკოლოგიური კუთხე, სადაც გაკეთდება მოსწავლეთა თვითშემოქმედების გამოფენა-ნახატები, რომელიც ეკოლოგიური პრობლემების გადაჭრის გზების თემაზე იქნება, ინტერნეტის გამოყენება, ფოტომასალის შეგროვება, დისკუსიის გამართვა მოძიებულ ინფორმაციაზე.
7. სარგებელი სხვებისთვის: მოსწავლეები თავის წვლილს შეიტანენ ეკოლოგიური გარემოს გაუმჯობესებაში, მოაწყობენ ნახატების გამოფენას, რომლებიც ასახავენ სხვა და სხვა ეკოლოგიურ პრობლემებს, რასაც ბუნების უდიერი მოპყრობა იწვევს.
8. სამუშაო ენა: ქართული, რუსული.
9. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ლიტერატურა, ბუნება.
11. პროექტის ფალსილიტატორის სახელი: ნონა შარია 146-ე საჯარო სკოლის პედაგოგი.
12. პროექტის ფალსილიტატორის ელ.ფოსტა: nonasharia@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: nonasharia.blogspot.com
1. პროექტის სახელი: ეკოლოგიური პრობლემები
2. პროექტის მოკლე აღწერა: პროექტის მიზანია ეკოლოგიური პრობლემების დანახვა და გადაჭრის გზების ძიება.
3. პროექტის ვრცელი აღწერა: . პროექტში მონაწილე ბავშვები მოიძიებენ მასალებს, წარადგენენ თავიანთ ნამუშევრებს (ნახატები, ინფორმაცია, ფოტომასალა) პრობლემების გადასაჭრელად ბავშვები ადგენენ პრობლემების ანალიზის სქემას (პრობლემა, გამომწვევი მიზეზები, გადაჭრის გზები) , აწყობენ ნახატების გამოფენას და ვიქტორინას.
4. მონაწილეთა ასაკი/კლასი: 8-9 წელი, 3 კლასი.
5. ვადები/ხანგრძლივობა: 1კვირა
6. პროექტის შესაძლო აქტივობები კლასში: გაკეთდეს ეკოლოგიური კუთხე, სადაც გაკეთდება მოსწავლეთა თვითშემოქმედების გამოფენა-ნახატები, რომელიც ეკოლოგიური პრობლემების გადაჭრის გზების თემაზე იქნება, ინტერნეტის გამოყენება, ფოტომასალის შეგროვება, დისკუსიის გამართვა მოძიებულ ინფორმაციაზე.
7. სარგებელი სხვებისთვის: მოსწავლეები თავის წვლილს შეიტანენ ეკოლოგიური გარემოს გაუმჯობესებაში, მოაწყობენ ნახატების გამოფენას, რომლებიც ასახავენ სხვა და სხვა ეკოლოგიურ პრობლემებს, რასაც ბუნების უდიერი მოპყრობა იწვევს.
8. სამუშაო ენა: ქართული, რუსული.
9. საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი: ლიტერატურა, ბუნება.
11. პროექტის ფალსილიტატორის სახელი: ნონა შარია 146-ე საჯარო სკოლის პედაგოგი.
12. პროექტის ფალსილიტატორის ელ.ფოსტა: nonasharia@gmail.com
13. პროექტის ვებ-გვერდი/ბლოგი: nonasharia.blogspot.com
No comments:
Post a Comment